vrijdag 15 november 2013

Nieuw Patroon, Vogelhangertje van Vilt.

De koudere maanden zijn weer aangebroken en de feestdagen komen er weer aan! Handgemaakte kadootjes die met liefde zijn gemaakt zijn super leuk om te krijgen, en helemaal leuk om te geven!

Vilt is leuk en geschikt materiaal om op een eenvoudige manier hele leuke zelfgemaakte kadootjes mee te knutselen, en het is voor iedere leeftijd geschikt. Bij Action kun je tegenwoordig pakketjes vilt kopen in allerlei kleuren! De kinderen waar ik mee werk vinden het geweldig om mee te knutselen en het geeft snel een leuk resultaat. Ik ben inmiddels aan het tekenen geslagen, want niets is leuker dan je eigen tekeningen en creaties om te zetten in tastbare figuurtjes! Inmiddels is mijn kerstboomcollectie al een paddenstoel, zuurstok, hertje en een vogeltje rijker. (Niet dat ik in mijn hans-en-grietje-huis ruimte heb voor een kerstboom, laat staan een kerstboom die groot genoeg is om al mijn knutsels straks in te huisvesten, maar ach, het gaat om het idee! En ik heb straks een hoop 'handmade happiness' weg te geven met de feestdagen!:)
Op aanvraag heb ik hier vast een patroontje gemaakt van het roodborstje! Hij is hier te downloaden. En ook hier geldt: foto's zijn welkom! Ik ben enorm benieuwd naar jullie reacties en resultaten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten